Bezorging

Levertijd


De levertijd verschilt per artikel en staat aangegeven op de productpagina. In de meeste gevallen worden de bestelde artikelen binnen 8 werkdagen geleverd, na akkoord van de drukproef en mits voorradig. De planningsdatum van de levering staat op de orderbevestiging. Planningsdata zijn onder voorbehoud. Kortere levertijden zijn in overleg mogelijk. 


Onze snelle levering selectie kunnen wij al binnen 3 werkdagen leveren, mits de drukproef op tijd is geaccordeerd. Hier zitten wel voorgeselecteerde bedrukkingsmogelijkheden en aantallen aan vast.  

Onbedrukte artikelen ontvang je binnen 3 werkdagen, mits voorradig. Jouw artikelen worden op werkdagen tussen 8.00 uur en 18.00 uur bezorgd (een tijdstip of dagdeel kunnen wij helaas niet aangeven). Indien de artikelen met spoed worden geleverd, ontvang je de bestelling uiterlijk binnen twee werkdagen, maar wij trachten dit zelfs de volgende werkdag al te kunnen leveren. Voor spoedbestelling geldt een meerprijs.

 

Bezorgdatum

Benieuwd naar de levertijd van bepaalde items? Deze staat bij de producten in de webshop vermeld. Je kunt deze indicatie aanhouden betreft de bezorgdatum. Deze geschatte levertijd gaat in na akkoord van de drukproef en mits het artikel voorradig is. 


Je kan een gewenste afleverdatum noteren in het opmerkingenveld aan het eind van het bestelproces. Wij nemen dan contact met je op. 
Onbedrukte artikelen ontvangt u in 3 werkdagen, mits voorradig. Uw artikelen worden tussen 8.00 uur en 18.00 uur bezorgd (een tijdstip of dagdeel kunnen wij helaas niet aangeven). 
De planningsdatum van de levering staat op de orderbevestiging. Planningsdata zijn onder voorbehoud. Kortere levertijden zijn in overleg mogelijk. 

 

Tijdstip van bezorging

Helaas kunnen wij geen bezorgtijd afspreken, wel een bezorgdatum. 
 
Wordt je pakket verzonden via de pakketdienst van PostNL of TNT/FedEx verstuurd? In dat geval ontvang je via e-mail een Track & Trace code zodat je je pakketje kunt volgen. Bij bezorging via UPS ontvang je een soortgelijke Trackingnummer om de status van je bezorging te volgen.

 

Niet aanwezig bij bezorging?

Artikelen die worden bezorgd via een pakketdienst worden eenmalig de volgende werkdag opnieuw bezorgd of geleverd bij de dichtstbijzijnde afhaalpunt.

 

Levertermijn aanpassen

Heb je een datum opgegeven voor de levering, maar komt dit om welke reden dan ook eigenlijk niet goed uit? Neem dan contact met ons op via 0478 557 300.  

 

Spoedlevering

Heb je jouw bestelling voor een bepaalde datum nodig en begint de tijd te dringen? Dan kan je in overleg ervoor kiezen om de verzending te versturen middels een spoedlevering. Let op, hiervoor brengen we wel extra kosten in rekening.  


Bij deze verzendoptie vind de bezorging in de regel vóór het einde van de volgende werkdag plaats.  


Let erop dat ook onze drukkerij bij spoed voorrang moet geven op jouw bestelling, overleg met ons via 0478 557 300 om te kijken wat de mogelijkheden zijn. 

 

Grote bestellingen

Als jouw bestelling niet in 1 pakket past, versturen we jouw bestelling in meerdere pakketten. Deze kunnen door onze verzendpartners als ‘zending 1 van 2’ of ‘zending 2 van 2’ worden aangeduid. Het kan ook zijn dan de tweede zending een apart Track & Trace nummer heeft, als dat zo is dan geven wij altijd beide Track & Trace codes aan je door.

Wat zijn de verzendkosten?

Gratis verzending 
Bij bestellingen boven €65,- met een afleveradres in de Benelux bieden wij gratis verzending.  

20,- behandelingskosten 
Voor orders minder dan €65,- berekenen wij €20,00 behandelingskosten.  

Buitenlandse leveringen 
Voor levering in landen buiten de Benelux zijn de verzendkosten op aanvraag.