Veelgestelde vragen

1. Bestelling
 

1.1. Kan ik een afwijkend aantal stuks bestellen?
 

Ja, dat is mogelijk. U kunt uw gewenste aantal invullen tijdens uw bestelling zolang deze voldoet aan het minimum order aantal. 

 

1.2. Kan ik voor het plaatsen van een bestelling een drukproef krijgen en ben ik dan verplicht de bestelling af te nemen?
 

Het is mogelijk om vooraf een vrijblijvende digitale drukproef te ontvangen. Dit kunt u voor ieder artikel aanvragen via de productpagina. 

 

1.3. Is het mogelijk dit artikel in meerdere kleuren te bestellen?
 

Ja, dat is mogelijk. U kunt de aantallen per kleur kiezen tijdens het bestelproces. Tijdens stap 1 op de productpagina kiest u voor 'Kies meerdere kleuren'.

 

1.4. Is het mogelijk om verschillende maten textiel te bestellen?
 

Ja, dat is mogelijk. U kunt de aantallen per maat invullen tijdens het bestelproces. Tijdens stap 3 'Selecteer aantal' vult u het gewenste aantal per maat in. 

 

1.7. Kan ik mijn bestelling ontvangen voor een bepaalde datum?
 

U kunt uw gewenste afleverdatum noteren in het opmerkingenveld aan het eind van het bestelproces. Wij nemen dan contact met u op. U kunt ons ook direct bellen via 0478 - 557 300.

 

1.7. Ik heb mijn bestelling al doorgegeven, kan ik nog wijzigingen doorgeven?
 

Ja, dat is mogelijk, maar is wel afhankelijk van de fase waarin uw bestelling zich bevindt. U kunt dan het beste z.s.m. contact met ons opnemen via 0478 - 557 300. U kunt ook een e-mail sturen naar sales@vanheijster.nl met daarin alle informatie van uw bestelling en uw gewenste wijzigingen.

 

1.8. Hoe weet ik of mijn order goed geplaatst is?
 

Na uw online bestelling komt u op een bevestigingspagina. Ook ontvangt u een bevestiging per e-mail. Uiteraard kunt u altijd even bellen naar 0478 - 557 300.

 

1.9. Hoe annuleer ik mijn bestelling?
 

U kunt dan het beste z.s.m. contact met ons opnemen via 0478 - 557 300. U kunt ook een e-mail sturen naar sales@vanheijster.nl met daarin alle informatie van uw bestelling die u wenst te annuleren. 

 

2. Bedrukking
 

2.1. Is mijn logo van voldoende kwaliteit om te drukken?
 

Bekijk eerst de aanleverspecificaties waar het logo aan moet voldoen. U ontvangt van ons nagenoeg altijd eerst een digitale drukproef per e-mail. Voldoet uw logo niet aan de richtlijnen voor aanleveren? Geen probleem. Wij maken uw logo gratis na.

 

2.2. Uit welke lettertypen kan ik kiezen om mijn tekst te laten bedrukken?
 

Teksten kunnen in hoofd- en kleine letters bedrukt worden. U heeft de keuze uit de volgende standaard lettertypes: Arial, Arial Black, Comic Sans MS, Courier New, Georgia, Impact, Lucida Console, Lucida Sans unicode, Palatino Linotype, Tahoma, Times New Roman, Trebuchet MS, Verdana, MS Sans Serif, MS Serif. Het is mogelijk om uw eigen lettertype te gebruiken. U kunt dit aangeven tijdens uw bestelproces.
Let op! Voor bepaalde artikelen is het soms niet mogelijk een bepaald lettertype te kiezen omdat het resultaat van de bedrukking in combinatie met de kleur van uw keuze geen goed resultaat geeft. Wij zullen u in een dergelijke situatie altijd een ander lettertype adviseren.

 

2.3. Is mijn te bedrukken tekst niet te lang?
 

Na uw bestelling zal onze DTP-studio de bedrukking voorbereiden en o.a. de bedrukkingstekst controleren. U ontvangt van ons altijd eerst een digitale drukproef per e-mail.

 

2.4. Welke opdrukmogelijkheden zijn er?
 

Per artikel ziet u op de productpagina wat de bedrukkingsmogelijkheden zijn. Soms is er meer mogelijk dan wij online aanbieden. Neem daarom gerust contact met ons op als uw wens er niet tussen staat. 

 

2.5. Wat zijn instelkosten?
 

Dit zijn kosten voor het zetwerk, het maken van de drukplaten en het instellen van de drukmachines. De instelkosten variëren per besteld artikel, per drukkleur/tekst en per positie, tenzij anders vermeld.

 

2.6. Als ik meerdere drukkleuren wil, betaal ik dan extra instelkosten?
 

De instelkosten worden berekend per besteld artikel, per drukkleur/tekst en per positie, tenzij anders vermeld.

 

3. Bezorging
 

3.1. Kunt u mij vertellen wat de levertijd is?
 

De levertijd verschilt per artikel, dit wordt bij ieder artikel aangegeven. In de meeste gevallen worden uw artikelen binnen 8 werkdagen geleverd, na akkoord van de drukproef en mits voorradig. De planningsdatum van de levering staat op uw orderbevestiging. Planningsdata zijn onder voorbehoud. Kortere levertijden zijn in overleg mogelijk.
Onbedrukte artikelen ontvangt u in 3 werkdagen, mits voorradig. Uw artikelen worden tussen 8.00 uur en 18.00 uur bezorgd (een tijdstip of dagdeel kunnen wij helaas niet aangeven). Indien uw artikelen met spoed worden geleverd, ontvangt u uw bestelling vóór 11.00 uur. Voor spoedbestelling geldt een meerprijs. Ook voor levering op zaterdag wordt een toeslag berekend. 

 

3.2. Door wie wordt mijn bestelling bezorgd?
 

Uw bestelling wordt door DHL of PostNL bezorgd, tenzij er een andere afspraak gemaakt is.

 

3.3. Is het mogelijk om een bezorgtijd af te spreken?
 

Wij kunnen geen bezorgtijd afspreken, wel een bezorgdatum. Met uitzondering van een expresse-zending met DHL waar extra kosten voor in rekening gebracht worden.

 

3.4. Mijn bestelling is beschadigd geleverd, wat moet ik nu doen?
 

Neem contact met ons op via 0478 557 300.

 

3.5. Bezorgen jullie ook in het buitenland?
 

Wij bezorgen op één adres in Nederland, verder vervoer naar een adres in het buitenland is door u zelf te verzorgen.

 

3.6. Bij wie kan ik terecht als ik niet tevreden ben over de bezorging?
 

Neem contact met ons op via 0478 557 300 of via het contactformulier.

 

3.7. Wat zijn de verzendkosten?


Gratis verzending voor allee orders boven €65,- met een afleveradres in de Benelux. Voor orders met een goederenbedrag beneden €65,- berekenen wij €20,00 behandelingskosten. Voor levering in alle andere landen zijn de verzendkosten op aanvraag.

 

4. Betaling
 

4.1. Is het mogelijk om het cadeau dat ik ontvang om te zetten in korting?
 

Helaas is dit niet mogelijk. U kunt voor meer informatie contact opnemen met het verkoopteam.

 

4.2. Op welke manieren kan ik betalen bij Van Heijster?
 

U betaalt na ontvangst van onze factuur.

 

4.3. Wanneer dien ik mijn bestelling te betalen?
 

U betaalt de bestelling achteraf. Nadat de artikelen verzonden zijn vanuit ons magazijn ontvang u van ons de factuur. Deze factuur dient u te voldoen binnen de betalingstermijn van 21 dagen.

 

4.4. Wat zijn jullie bankgegevens?
 

ING IBAN BANK NR.: NL15 INGB 0006 6750 96  •  BIC code: INGBNL2A

 

5. Overig
 

5.1. Hoe lang heb ik garantie op mijn bestelde artikelen?
 

Lees alles over onze garantieregeling

 

5.2. Kunt u mij vertellen wat de houdbaarheidsdatum is van mints, snoep, drop, water?
 

De houdbaarheidsdatum is afhankelijk per artikel. Voor meer informatie neemt u contact op met onze verkoopafdeling.