De opening van uw organisatie mag niet onopgemerkt voorbij gaan. Een goede opening is belangrijk voor het succes van uw organisatie. Maar hoe zorgt u nu voor een geslaagde opening waar u nog jarenlang profijt van heeft? Wij zetten de 3 belangrijkste tips op een rijtje.
Een goede voorbereiding is het halve werk. Dat is wat ze zeggen en zeker van toepassing op uw opening. U kunt uw doelgroep uitnodigen voor de opening. Dat is in onze ogen ook zeker een vereiste. Maar u kunt er ook voor zorgen dat uw doelgroep zelf naar u en uw openingsdatum op zoek gaat. Bijvoorbeeld door hen nieuwsgierig te maken naar uw concept. Opent u bijvoorbeeld een restaurant of café, laat dan voorbijgangers alvast uw specialiteit proeven door hapjes of drankjes uit te delen. Wanneer u een schoenenzaak opent is het wellicht leuk om de genodigden alvast een schoenlepel met schoenpoets op te sturen. Voor de schoen kunnen zij dan bij u terecht!
Ook in en rondom uw pand kunt alvast nieuwsgierigheid creëren. Bijvoorbeeld door de ramen af te plakken met flyers of te vullen met standballen en ballonnen bedrukt met uw bedrijfsnaam, logo en/of een leuke tekst.
Tijdens de opening wilt u alles tot in perfectie laten verlopen. Zorg ervoor dat uw medewerkers in stijl gekleed zijn. Dat kan zijn in een nette blouse met bedrukte naambadge of een vlot t-shirt bedrukt met uw logo en/of een leuke tekst.
Daarnaast is ook de versiering van de feestelijke opening niet weg te denken. De bedrukte ballonnen zijn hier uitermate geschikt voor, maar u kunt ook vlaggen etc. bedrukken met uw bedrijfsnaam en logo, waardoor u direct op zult vallen.
Wilt u dat de bezoekers ook na de opening nog lang aan u blijven denken? Geef ze dan een blijvende herinnering mee. Kies voor een artikel dat zij lang gebruiken, maar dat ook direct geassocieerd wordt met uw organisatie. Wanneer u bijvoorbeeld een beautysalon hebt geopend, is het leuk om beautyproducten cadeau te geven, zoals een bedrukt spiegeltje of manicuresetje. Deze geschenken worden vaak gebruikt, waardoor uw bedrukking ook steeds in beeld komt.
Zowel voor, na en tijdens de opening moet u goed voorbereid zijn. Relatiegeschenken en promotieartikelen kunnen daar goed bij helpen. Zeker wanneer deze goed aansluiten bij de branche van uw organisatie. Heeft u binnenkort een opening? Neem contact met ons op voor een persoonlijk advies op maat.
Bij Van Heijster Relatiegeschenken gebruiken we cookies om onze website beter te laten werken en uw surfervaring te optimaliseren. Hiertoe maken we onderscheid tussen noodzakelijke, relevante en externe cookies. Noodzakelijke cookies zijn nodig om de website correct te laten werken, terwijl relevante - en externe cookies persoonlijke informatie verzamelen om de inhoud van onze website af te stemmen op uw persoonlijke voorkeuren en surfgedrag.
Accepteert u het gebruik van de hierboven beschreven cookies zodat wij onze website voor u kunnen verbeteren? Kies voor 'Ja, ik accepteer cookies'. Wilt u meer informatie over cookies of wilt u uw persoonlijke cookievoorkeuren aangeven? Gaat u dan naar 'Instellingen'. Voor ons volledige privacybeleid klikt u op 'Privacybeleid'.
Ik kies cookies die: | noodzakelijk | relevant | extern |
---|---|---|---|
Noodzakelijk zijn voor de werking van de website | ✓ | ✓ | ✓ |
Voorkomen dat gegevens vaker moeten worden ingevuld | ✓ | ✓ | ✓ |
De website verbeteren op basis van prestaties | ✓ | ✓ | ✓ |
De snelheid van de website monitoren | ✓ | ✓ | ✓ |
Het websitegebruik in kaart brengen voor analyse/onderzoek | ✓ | ✓ | ✓ |
Mijn surfgedrag kan combineren met andere persoonsgegevens om relevante aanbiedingen te ontvangen | ✓ | ✓ | |
Onze website personaliseren op basis van uw voorkeuren | ✓ | ✓ | |
Het mogelijk maken om relevante advertenties op internet te tonen | ✓ | ||
Sociale mediafuncties mogelijk maken | ✓ | ||
Uw voorkeur wordt opgeslagen. Als u de cookies uit uw browser verwijdert, informeren we u opnieuw over het gebruik.